29 listopada mieliśmy nietypową lekcję przedsiębiorczości. Odwiedziła nas Pani Sylwia Jezierna z Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Poznaniu. 

Podczas zajęć dowiedzieliśmy wielu przydatnych informacji na temat ochrony konsumentów: jak składać reklamację, jakie są różnice między gwarancją a rękojmią, kiedy można odstąpić od zawieranej umowy oraz jak bezpiecznie kupować w sieci. Dzięki temu spotkaniu z pewnością będziemy uważniej czytać umowy, które podpisujemy, lecz  przede wszystkim wiemy, do kogo zwrócić się o pomoc w przypadku, gdy nasze prawa konsumenckie zostaną naruszone. Oby takich sytuacji było jak najmniej!

tekst: IWG

Posted in Akademicki Profil Ekonomiczno-Językowy, Aktualności, Patronacka Klasa Medyczno-Psychologiczna, Patronacka Klasa Prawniczo-Medialna, Patronacki Profil Politechniczny.