Licealiści w Karkonoszach

28 maja wybraliśmy się na wycieczkę szkolną do Szklarskiej Poręby. Sześciogodzinna podróż upłynęła nam w bardzo dobrych nastrojach. Po zakwaterowaniu się w schronisku oraz zjedzeniu obiadu, wszyscy wybraliśmy się na czterogodzinny spacer, aby obejrzeć Wodospad Szklarki i zejść do Złotego Widoku. Po powrocie wszyscy zakończyliśmy dzień przy ognisku, zajadając się pysznymi kiełbaskami.

Następnego dnia, o godzinie 11:00 wjechaliśmy wyciągiem na Szrenicę, która mieści się na wysokości 1362 metrów n.p.m. Po długiej wędrówce dotarliśmy także do źródła Łaby, znajdującego się po czeskiej stronie Karkonoszy. Następnie rozpoczęliśmy piesze zejście z Szrenicy na obiad. Po jego zjedzeniu wybraliśmy się do Wodospadu Kamieńczyka, który jest najwyższym wodospadem w polskich Karkonoszach.

Ostatniego dnia wycieczki, po zjedzeniu śniadania oraz wykwaterowaniu się z ośrodka, pojechaliśmy do Leśnej Huty na bardzo interesujący pokaz tworzenia szklanych figurek. Następnie była chwila na zakup pamiątek. O godzinie 12:30 zmęczeni i szczęśliwi wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.
To była niezapomniana przygoda!
Posted in Akademicki Profil Ekonomiczno-Językowy, Patronacka Klasa Medyczno-Psychologiczna, Patronacka Klasa Prawniczo-Medialna, Patronacki Profil Politechniczny.